Meresa Projek Jalai Tanjong Assam/Hilir Saribas/Beladin, Betong kena 03.03.2009


Kena 03.03.2009, aku bisi ngabas siti ari Projek Jalai ya ka dijaga baroh Seksyen aku; Seksyen Pembangunan Jalan JKR Bahagian Betong. "Projek Membina Jalan Tg Assam/Hilir Saribas/Beladin, Beladin, Sarawak" ya ka berongkos RM38 Juta enggau pemanjai 5.1 KM. Projek tuk tadi udah berengkah kena 12.02.2008 alu diadang tembuk kena 11.09.2010.
Projek tuk tadi maoh beguna ka pasir kena nimbuk jalai nyak tadi.

Aku meresa serta merati ka sida kontraktor (SRD Bina S/B) ngepam pasir ngena cara "Hydraulic Sand Pumping". Pegawai JKR ya ka bisi enggau lawatan aku sari nyak ialah Engineer Seksyen Pembangunan Jalan JKR Betong - Ir. Lee Lin Jye & Mandor Tan H. Ming.


Ari kiba: Ir. Lee Lin Jye (Jurutera Awam Seksyen Pembangunan Jalan JKR Betong) & Mandor Tan H.Ming benong bak site

Bala kontraktor nenong nyambong paip HDPE kena sida ya ngepam pasir kena nimbuk jalai

Ir. Lee benong ngambi sampel pasir ya ke benong dipam kena ya nguji "Moisture & Silt Content" dalam pasir

Pasir ba Tongkang benong dikauk (unloading) nuju Hopper Barge sebedau ya dipam ngena paip HDPE nuju site



posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Jam Diatu

Temuai Ke Udah

Pasal Aku

FEEDJIT

FEEDJIT Live Traffic Feed

Randau Ruai


ShoutMix chat widget

Followers


Recent Comments