Mesyuarat Agropolitan Gunung Sadok & Penyediaan Senarai RMK10 Pada 23/09/09

Tuan Jalai telah berkesempatan bersama-sama menghadiri mesyuarat tersebut di atas bersama dengan Ahli Jawatankuasa Kerja Pembangunan Agropolitan Gunung Sadok Bahagian Betong yang telah diadakan di Bilik Mesyuarat Pejabat Timb. Ketua Menteri, Tkt 19, Wisma Bapa M'sia, Petra Jaya, Kuching pada 23 Sept 2009.

Mesyuarat tersebut telah dipengerusikan oleh YB Datuk Patinggi Tan Sri (Dr) Alfred Jabu sendiri. Turut hadir ialah YB Datuk Gramong Juna (Menteri Muda Pembgn Luar Bandar), Tn Hj Chaiti Hj Bolhassan (S/u Tetap Kem Pbgn Luar Bandar), Ir Safri Zainuddin (Timbalan Pengarah(Pbgn) JKR), En Romie Sigan Daniel (Tn Residen Bhg Betong), Ir Philip Ng (Pen Pengarah (Jalan) JKR), Ir Richard Tajan (DE JKR Betong), En Wilson Entebang (Pen Pengarah Pertanian Betong), Dr Richard Rapu (S/u Politik YB Dtk Douglas Uggah), En Isik Utau (S/u Politik YAB Pehin Sri Ketua Menteri) serta beberapa pegawai kanan dari SPU dan DID.

Tujuan mesyuarat tersebut adalah untuk memuktamadkan Kertas Kerja Pembangunan Infrastruktur Agropolitan Gunung Sadok Bhg Betong serta untuk memuktamadkan pelbagai senarai projek pembangunan seperti jalan raya, bekalan elektrik dan air seluruh Sarawak yang akan dimajukan ke KKLW & dicadang untuk dilaksanakan dibawah RMK10. Mesyuarat tersebut yang bermula dari pukul 9 pagi telah berlangsung sehingga jam 5 petang.

YB Dtk Patinggi sedang meneliti dokumen mesyuarat

Mesyuarat sedang berlangsung di Tkt 19, Wisma Bapa Malaysia, Petra Jaya

Dari kiri: YB Dtk Gramong Juna, Tn Hj Chaiti Bolhassan & Ir Safri Zainuddin

Ahli Jawatankuasa Kerja Pbgn Agropolitan Gunung Sadok; Dari kiri: SAO Roni, Ir Richard Tajan, En Wilson Entebang & En Romie Sigan Daniel

Ahli Jawatankuasa Kerja Pbgn Agropolitan Gunung Sadok sedang meneliti kertas kerja sebelum dimajukan ke KKLW

Para pegawai dari JKR HQ sedang berbincang dalam memuktamadkan senarai projek pembangunan RMK10 untuk seluruh Sarawak

Dr Richard Rapu (S/u Politik Yb Dtk Douglas Uggah) sedang berbincang dgn Ir Richard Tajan (DE JKR Betong)

posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Jam Diatu

Temuai Ke Udah

Pasal Aku

FEEDJIT

FEEDJIT Live Traffic Feed

Randau Ruai


ShoutMix chat widget

Followers


Recent Comments